Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są tzw. „Gwarancją Posprzedażową”, każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu Rękojmi w ciągu 2 lat.

Postępowanie reklamacyjne:

1. W przypadku otrzymania wadliwego towaru, bądź towaru niezgodnego z opisem prosimy o niezwłoczny kontakt poprzez e-mail: poczta@li-zell.pl, bądź formularz kontaktowy dostępny na stronie: „KONTAKT”

2. Reklamowany towar należy przesłać, wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym (plik do ściągnięcia na dole strony) na adres:

Pracownia Krawiecka Li-zell
ul. Wrzesińska 50
62-020 Swarzędz

3. O otrzymaniu przez nas reklamowanej przesyłki powiadomimy Klienta e-mailowo.

4. O rozpatrzeniu reklamacji powiadomimy Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

5. Koszty wysyłki reklamowanej paczki zostaną zwrócone na konto Klienta w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.


Tutaj pobierz formularz reklamacyjny